onsdag 19 mars 2008

This is the shit!

Alltså, den här juicen är verkligen helt tok-suverän! Kan nog inte lov-orda den tillräckligt. Under hela mitt liv så har jag haft dåliga blodvärden, utan någon direkt anledning. Senast var i våras (-07) då de var sjukt låga och jag mådde riktigt dåligt av det (migrän varje dag bland annat). Så jag tänkte att det skulle bli katastrof när jag upptäckte att jag var gravid. Men icke! Inte minsta lilla järn-tablett har jag behövt ta, och jag tror att jag har den här juicen att tacka för det. För det är det enda (ok, lite multivitamin tabletter har väl slunkit ner också) som jag tagit och mitt blodvärde har vart bättre än någonsin nu under tiden jag vart gravid, och jag är ju ändå i v34 (imorn) så...

Så, Godmorgon-juice järn+folsyra is the shit!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar