tisdag 4 mars 2008

Blek, blekare, blekast

Ursch fy tusan vad jag är blek just nu. Smörja med brun utan sol funkar ju till en viss del, men inte för mycket för då blir det bara flammigt. Och solarium har jag vart för lat för att ta mig iväg till (vill ju inte sola direkt efter jobbet när man har smink på sig). Men, men! Nu är ju snart våren här och då får man ju lite färg naturligt.

Egentligen så är det ju ganska snyggt att vara blek också! I alla fall om man tittar på kändisarna. Men av någon underlig anledning så känner jag mig mer blek, svälld, grå och genomskinlig än snygg.

Men några snygga bleka, det är dessa:

Bilder från www.veckorevyn.com.

Nej, det får nog bli en tripp till ett solarium inom en snar framtid (hade planer på det förra veckan, men det blev liksom aldrig av).

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar