torsdag 27 mars 2008

Mörkrädd...

Nej, klockan är inte mycket men jag funderar ändå på att gå och lägga mig. Jag är otroligt seg trots att jag tog en powernap i eftermiddags. Men det beor nog på att jag sover så kasst på nätterna just nu...

Sen så är det inte så skoj att vara hemma själv heller, idag är jag helt ensam (i tisdags så kom ju Carro förbi och fikade, trevligt som alltid och igår så var det lite folk här och kollade på Brasilien - Sverige). Simon är i Mariestad med jobbet och de ska sova över där, vilket innebär att jag får sova själv.

Mörkrädd som jag är så blir det alltså till att sova med åtminståne en lampa tänd (inte taklampan så klart! En liten lampa...) i natt. Så får vi hoppas att jag inte drömmer några mardrömmar... Jag är ju sjukt bra på att skrämma upp mig själv när jag ska sova själv. Så därför är jag stolt över att jag ändå klarat mig så bra när jag bott själv!

Nej, hörrni. Nu är det dags att stänga ner här. Gårdagens bloggtorka har jag ju tagit igen idag. Hehe!

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar