söndag 2 mars 2008

Söndag-kväll

Det har vart en skoj helg, men som vanligt så går tiden när man är ledig aldeles för fort! Jag skulle verkligen inte ha något emot ifall om det var en helg till, nu direkt efter den här. Tänk att vakna så är det lördag imorn...

Fredag:

Lugn och mys med nachos och film, Illusionisten (ehhm, kanske inte stavas så). Jag somnade till ett par gånger under filmen så fråga mig inte om den var bra eller inte... Men det är otroligt härligt att somna till framför en film när man är på det humöret tycker jag!

Lördag:

Väcktes av Simon som kom med frukost på sängen. Mmm... Perfekt start på lördagen! Sen åkte vi ut och betsade spjälsängen, men vi är grymt osäkra på om det verkligen blev så bra. Vi ska göra ett försök att måla ett lager till och se hur det blir, för som det är nu så är det sämre än utgångsläget... På kvällen blev det middag på O´Connors (outfit kommer senare, måste ladda kameran!). Nice, nice! Hade ju suttit fint med ett par öl till den maten, men jag börjar faktiskt vänja mig vid att dricka ramlösa.

Söndag:

SPA!!! Jag åter kommer med "recention" av det senare. Det var första gången jag var på spa och jag vill verkligen göra om det. Lovely, lovely!

Nu ska jag fixa lite te till varma-mackorna. Försökte få Simon att äta pizza, men fasiken vad svårt det ska vara! Kämpade ett par timmar på fredag också, men sen komprimissade vi och så blev det nachos istället.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar