fredag 28 mars 2008

Art by...

Jag skrev ju tidigare om att h&m skulle få in snygga t-shirts i april, och nu har de kommit in i webbbutiken (dock är det inte leverans förrens 15 april...). Jag har hittat några favoriter som jag funderar på att beställa.

De två översta är de jag gillar bäst. Kanske blir det så att jag slår till på dem! 149:- kostar de.

Igår så var jag in på h&m och spanade efter dem i butik men hittade dem inte, men något jag hittade så var det den här super söta koftan!

Den satt ju bra, men den kändes lite för kort... Speciellt över min kanonkula till mage! Men jag kom på nu att jag kan nog gå upp en storlek till 36 utan att den blir för stor. Kanske springer förbi och kollar om den finns kvar efter jobbet idag. 249:- kostar den.

Nu: Kaffe!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar