tisdag 11 mars 2008

Operation: Spjälsäng

Jag och Simon skulle ju få en spjälsäng av mamma och pappa, men vi tyckte inte att trä-färgen passade så bra in i vårat sovrum (den är i björk) så vi bestämde oss för att vit-betsa den. Så två gånger så slet vi med att måla den (det var inte det enklaste!), och det blev ju inte det minsta snyggt. Nej, det blev katatrof fult. Så nu måste vi köpa en spälsäng.

Om jag får bestämma så kommer det att bli denna:

Den kommer från IKEA och kostar 895:-.

Jag skulle vilja köpa den nu på en gång så att jag kan börja bädda och göra iordning. Jag börjar nog få lite mamma-hormoner i huvudet nu, för jäklar vad jag vill fixa iordning allting! Men det är ju bra det. Skötbordet är ju fixat i alla fall!

Nej, nu måste jag till tvättstugan. Skoj, skoj. Inte.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar