söndag 30 mars 2008

Helgen

Japp, den här helgen har jag hunnit med en hel del. I fredags var det IKEA och Bauhaus shopping som stod på schemat och vi kom hem med nytt badrumskåp (jäklar vad bra det blev, nu sitter det uppe och det känns som ett helt nytt och mycket större badrum, nice, nice!), spjälsäng åt "lillan" (den är också uppställd där den ska vara och det blev också väldigt bra!) och nya soffbord (vi är inne på vårat fjärde par lack-soffbord tillsammans nu... Haha!). 

I lördags så kan ni ju se vad jag hade för mig i de tre inläggen nedanför, först shopping och lunch med Carro. Efter det blev det en sväng ut till Funbo, och det var ju tydligen mer än magen klarade av. För resten av kvällen låg jag hemma och hade ont. I dag är det bättre och det är ju skönt...

I dag så har vi hunnit med att fixa en del hemma, och sen var vi ut och fikade hos storasyster Malin och lekte med barnen. Lilla Erica är så söt! Och Calle är så rolig, han frågade hela tiden vad mitt skärp var för något och till slut så frågade jag om han tyckte att det var snyggt och då svarade han "Jag har ingen aaaaaning!". Haha! Efter det så tog vi en snabbfika hos mamma och pappa också, så skönt att sitta ute i solen! Snart är våren här!

Och ikväll så blir det Sopranos-mys. Lovely.

Ha en fin söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar