lördag 8 mars 2008

Ikea-lördag

Det blev en lång tur till Ikea, men jag kom inte hem med så mycket som jag trodde att jag skulle komma hem med. Jag klämde och funderade på en hel del saker, men jag fick beslutsångest och köpte det inte. Jag kom iaf hem med tre saker, varav en var något som faktiskt behövdes (det som behövdes var sån plastaktigt tyg som man lägger över madrassen och under lakanet i spjälsängen, och sen blev det en ljusblå fleecefilt till bebisen, och till slut en liten super fin lampa)

Fin va?

Det börjar verkligen ordna upp sig med grejer till bebisen, trots att det är mycket, mycket mer man skulle kunna köpa. Men vi har bestämt oss för att fokusera på det som man verkligen behöver i början och sen får vi köpa till saker efter hand som vi märker behövs. Annars kommer vi att bli rejält snurriga... Det finns ju miljoner miljarders saker att handla!

Nu sitter jag här hemma och tar det lungt, precis som jag ska.

Hörs snart igen.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar