lördag 8 mars 2008

Fredag = nya jackan, doktorn och Sopranos-besvikelse

Det blev inte mycket bloggande igår inte, men jag antar att jag kommer hinna ta igen det... Hehe! Ialla fall så, det här var min fredag:

Nya jackan från Gina Tricot invigdes, och jag gillar den som tusan!

Fast Simon sa att jag såg ut som en boll, fast det kanske inte har med jackan att göra... Hihi!

Under dagen hann jag med ett besök hos doktorn för att jag har ont magen, och jag måste ta det lugnare... Mycket lugnare! Annars kanske bebisen pluppar ut tidigare än vad vi vill. Damn it. Men jag ska försöka att ta någon dag ledigt i veckan, det är ju trots allt inte så lång tid kvar nu! Idag är det exakt 2 månader (8 mars - 8 maj).

På kvällen så blev det lite mysmiddag med Simon, och när vi var och handlade så passade vi på att köpa säsong 4 av Sopranos. Trodde vi, men det visade sig att det var fel säsong, inuti förpackningen låg säsong 3! Arghhhh!!! Det är andra gången det händer!  Besvikelsen var stor...
Just nu så sitter jag här och äter upptinade hallon, har precis försökt trycka i mig lite frukost och Simon dammsuger. Nice, nice!  Om 45 min så kommer Carro och hämtar upp mig så bär det av till Ikea! Wiho! Så det är väl dags att äta upp de sista hallonen och börja göra mig iordning...

Vi hörs senare idag.

Ha en fin dag!

Ps. I dag tror jag att det blir solbrille-permiär för min del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar