fredag 4 april 2008

Dessa hantverkare...

Han har vart här 3 gånger för att fixa med golvet när jag vart hemma, första gången låg jag i badet, andra gången var jag faktiskt påklädd men idag så låg jag och sov!

Jag läste en artikel (i VR tror jag det var) där de intervjuat en massa hantverkare pga av att det är ett "sexigt" yrke. Då var det i alla fall en utav dem som berättade om att tjejer brukar öppna dörren i lite väl lite kläder ibland. Men konstigt då!!! De lyckas ju alltid dyka upp när man inte har nå kläder på sig ju, och får slänga på sig det man har nämst. Speciellt bråttom blir det ju eftersom jag gett dem tillåtelse att gå in med huvudnyckeln, så öppnar jag inte direkt när de plingat på så öppnar de ju själva...

Men nu är det klart! Nu har vi ett mycket finare golv än tidigare. Och han som vart här och fixat har vart jätte duktig och fixat det mycket bättre än innan. Lovely!

God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar