måndag 7 april 2008

Dagens lyx

Egentligen skulle vi vart på första delen av föräldrakursen idag, men eftersom jag lurat i Simon att det var i fredags så kunde han inte ta ledigt idag med. Och jag hade bokat in ansiktsbehandling som jag redan bokat om två gånger så jag hade inget emot att gå på det istället.

Det är verkligen en lyx att gå på ansiktsbehandling! Jag brukar gå till Skincare Uppsala (blev tipsad av Carro) och de är verkligen duktiga och gulliga där. Och som vanligt så blir jag "på lurad" (ok, på lurad blir man ju inte, men det låter ju så bra med allt så man har ju så svårt att låta bli!) att köpa någon produkt. Dagens köp blev en rengöring från MD skincare som ska hjälpa min hud att bli ok igen (alla gravidhormoner satt sig visst i min hud, eftersom jag inte blivit galen på nå vis, men fått finnar... Nu är den ju bättre än den vart tidigare, men jag har lite märken och små-grejer som jag inte vill ska vara där).

Jag har ju lite nojja på att testa nya produkter så jag kan återkomma med en recention sen och berätta vad jag tycker. De senaste rengöringarna har vart Dermalogica (bäst hitills!), Aco rengörnings-någonting (super kass), Bioline (helt ok, och luktar gott) och det senaste har vart Neutrogena (gillar scruben speciellt). Men ja, mer om det senare.

Nu ska jag dricka lite kaffe.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar