lördag 26 april 2008

Lördagkväll

Det blev ju en riktigt bra lördagkväll det här ändå. Till en början så såg det lite trist ut, och jag hade varken ork eller lust att ta mig iväg på nå större äventyr. Men så styrde vi upp en liten tacos-middag här hemma, Simons kompis Karmen kikade förbi och jag ringde in Carro ikväll igen. Kändes ju som att det hade kunnat bli lite för mycket kill-snack här hemma annars...

Så nu har vi pratat om gamla Visby-minnen (vi har rätt så olika minnen därifrån, Simon och Karmen har härjat där på medeltidveckan, och jag och Carro under v28-30. Inte riktigt samma sak...), lika skoj som alltid! Gud, så mycket skoj vi vart med om och vad roligt det vart att smyga på olika personer. Haha! Sen försökte jag och Carro briljera med vårat 13-dagars-rekord. Ingen som jag vet har slagit det än så länge.

Jaja, det blev en riktigt trevlig lördagkväll och nu kommer jag somna gott och på bra humör. Precis vad tjocka jag och magen behövde idag. Och nu är det ju inte långt kvar tills magen ska bort så jag kände att jag kunde göra som den ville med gott samvete. Men mer om det imorn.

Hoppas ni har en bra lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar