fredag 11 april 2008

Utelåst!

Ja, i dag så lyckades jag glömma nycklarna hem (Simon låste när vi gick i morse), och alla tycker att det är typiskt mig. Jag kan inte riktigt förstå vad de menar.  Lite små jobbigt bara att upptäcka att man inte kommer in i sitt egna hem när man står utanför sin låsta dörr. Jaja, jag hade ändå tur, för jag ringde till pappsen och kollade om han skulle sluta tidigare idag, och det skulle han! Så jag behövde bara vänta ca 20 min här utanför och sen kom han och plockade upp mig så tillbringade jag eftermiddagen ute i Funbo.

Jag som satt på bussen hem och klurade på blogginlägg jag skulle göra på eftermiddagen! Bland annat så hade jag kunnat skriva om:

- Ett väldigt intressant och inspirerande kundbesök vi hade idag på en kursgård som låg väldigt fint till ute i Marielund. Och där blev vi bjudna på en tre-rätters lunch! Det ni. Helt suveränt gott var det. Mmmm... Mer sånt tack!

- Att vi var och hälsade på en ur Simons hockeylag och hans tjej igår som nyligen fått en liten tjej (eller nyligen, två månader sen) som var super söt! Värsta skoj också att träffas och prata bebisar och förlossning (det trodde jag aldrig att jag skulle säga... haha!) med några som är i samma sits.

Jaja, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar