onsdag 9 april 2008

Ett tips när shoppingbegäret är stort...

...är att städa garderoben. Då får man tillräcklig ångest för att dämpa shoppingbegäret för ett tag.

Gud, jag har alldeles för mycket för lite använda plagg... Vissa är till och med aldrig använda! Och många plagg som jag gillar super mycket men som jag glömt bort att jag har. Men nu har de kommit fram igen!

Välstädat och fint!

Jag har ju så klart ordat allt efter färg och typ av plagg. Det känns bra när det är ordning och reda i garderoben... Och det som jag inte använder/kommer använda på ett tag är bortplockat och lagt uppe i förrådet tillsammans med vinterjackorna och vinterskorna.

(Ehm, ja, jag har ju två ställen till med kläder och skor, och där är det ju inte lika bra ordning... Men hur bra ordning måste man ha på sina träningskläder och sånt... Fast i jack/vardagssko garderoben är det hyfsad ordning nu efter att jag städat bort vintern! Vilket iofs inte var så smart drag eftersom det är vinter nu igen. Suck.)

Nu ska jag laga mat.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar