söndag 20 april 2008

webbshoppings-surfning

Simon sitter och kollar på fotboll (Bilbao - Valencia), och jag roar mig med att surfa runt på webbshoppar. Jäääääklar vad shoppingsugen jag blir! Så jag ska nog sluta med det, innan jag impuls-lägger en beställning som jag kommer att bli hängandes i garderoben sen...

Jag har faktiskt massa anledningar till att låta bli att shoppa på nätet, och en av de främsta är ju att det kommer att vara roligare att köpa sen, när jag kan använda det också. För jag känner mig själv så pass väl att även fast jag inte använt ett plagg så tröttnar jag på det när det hänger i garderoben och jag hinner hitta nå annat jag vill ha istället. Jag är ju hyfsat ombytlig av mig...

Sen så har jag faktiskt ledsnat lite att shoppa på nätet, det är faktiskt roligare att göra fynd på riktigt, och man blir mycket mer ofta nöjd med sitt köp.

Men kolla kan man ju alltid göra!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar