onsdag 2 april 2008

Sömntuta

Igår så hade jag en del planer för eftermiddagen, bland annat att ordna med försäkringskassan och att sätta mig ute i solen på uteplatsen ett tag (termometern visade på 22 grader när jag kom hem!) men jag kände mig lite trött efter lunchen på Rififi så jag tänkte ta en powernap först. Men det är bara det att sen vaknade jag 16.30!

Då var det bara att ställa sig och laga mat, så vi skulle hinna äta och hämta kläderna från forever21 på posten innan vi skulle ut till brorsans och hans tjej för hennes 21-års kalas. Sen blev det full fart hem för att kolla på Mora - Leksand (fel lag vann...) och fika lite med Carro och Micke som kom förbi för att hämta Carros forever21-kläder.

Så det blev inte så mycket fix där inte. Jag får ta nya tag i eftermiddag!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar