söndag 13 april 2008

Svårt med kläder och längtan efter mina jeans.

Ja, det bröjar ju verkligen bli svårt med kläder just nu! Linnen och tröjor måste vara riktigt långa för att nå över min stora mage. Och mamma-kläder är jag för liten för... Dessutom så är de flesta mamma-toppar formade som tält. Jag tycker att det är snyggast när det är tajt om magen, eller är skuret under bysten. Annars får man ju kroppsform som en lakrits-puck!

Och samtidigt så känns det ju otroligt onödigt att köpa en massa kläder just nu, de ska ju bara passa i knappt en månad till (får vi hoppas!). Och när magen är borta så är jag nog hyfsat less på såna kläder som passar nu.

Nej, det får bli shopping-stopp nu (när det gäller kläder alltså, någon accessoar kan nog få slinka med hem någongång...), och så får jag uppdatera garderoben sen när bebisen kommit. Det jag vet att jag kommer att behöva är fräscha (ej uttänjda) bas toppar och linnen. Och lite underkläder... Kanske ska slå till på några hypade Hanky panky?

Sen ska det bli SÅ SKOJ att kunna ha mina jeans igen! Och alla kläder som jag inte kunnat ha på ett tag nu. Jag längtar! 

Nej, nu blir det sista avsnittet av Sopranos säsong fyra. Och annars så har jag haft en fin söndag om det var någon som undrade.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar