måndag 21 april 2008

Ja just det, jag är ju ledig nu

Eftersom det blev lite ändring i bebis-planerna så tog jag semester den här veckan, så alltså jobbade jag min sista dag innan mammaledigheten i fredags! Och eftersom det blev så plötsligt bestämt så hann jag inte bjuda på avslutningsfika på jobbet, jag vet att det var några stycken som blev besvikna. Men jag ska ta igen det, jag lovar.

Så den här veckan hade jag tänkt att fixa massa här hemma så att allt är klart när lillan kommer. Det tråkiga är bara att jag haft så ont idag så jag har inte hunnit med så mycket som jag tänkt. Men jag får väl helt enkelt ta det i den takten som magen tycker är bra. För jag är livrädd för att det ska sätta igång innan det planerade datumet!

Idag så har jag tvättat upp en del av lillans garderob, gjort rent i akvariet och tvättat och städat bilbarnstolen. Och lite annat små-fix. Man vill ju att det ska vara rent och fint här hemma när jag kommer hem från sjukhuset sen, man kommer ju förmodligen inte vara i form för att börja städa och fixa då.

Sen så är jag ju jäääääääkligt glad över att det är så fint väder ute! Eftermiddagen har tillbringats i solen på uteplatsen till största delen. Niiiiiice...

Jaja, hoppas magen är lite piggare imorn så att jag kan få lite mer gjort.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar