måndag 21 april 2008

Fotbolls-suget börjar bli outhärdligt

Satt och kollade igenom bilder på lagets hemsida, och hittade bilder från sista matchen i höstas (då hade jag vart gravid i 2-2,5 månad utan att veta om det...) och jäklar vad sugen jag blev på att spela fotboll!

Känner mig nästan lite tvugen att dela med mig av lite bilder här i bloggen:

Det är alltså jag som har nr 9 på ryggen. Och de två sista bilderna är precis innan bollen går in i mål. Mitt enda det matchen eftersom en UIF spelare tog hands på mållinjen . Det var för övrigt sekunderna efter bild nr 1 tror jag.

Sen så lite "snygga" bilder på mig. Men vem har sagt att man ska vara snygg när man spelar fotboll?! Inte jag iaf, och det visar ju de här bilderna... Hehe!

Åh, så jag längtar efter att spela fotboll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar