söndag 20 april 2008

Sunday-morning

Känns som en bra dag idag, solen skiner ute, jag sov till 10.30 och när jag kom upp så stekte Simon hamburgare. Niiiiiice!

Igår så handlade största delen av dagen om att byta till sommardäck, däcken satt så hårt så vi var tvungna att åka ut till mamsen och papsen där Simon fick låna verktyg för att få loss dem. Så fick han kämpa och slita medans jag satt och drack kaffe och pratade med familjen. Är ju inte till så värst mycket hjälp just nu (tror iofs att jag inte är till så mycket hjälp när jag inte är gravid heller, klen som man är! Haha!).

På kvällen var det 25-årsfest som stod på schemat, jag, Carro och Em möttes upp hemma hos Carro först innan vi skulle dit. Det var trevligt! Och sen på festen var det skoj att träffa en massa folk. TROTS att det var till 80% Östhammars-bor...

Nej, nu håller Simon på och städar här för fullt. Jag får lite dåligt samvete som sitter i morgonrock och bloggar. Så nu ska jag också fixa lite!

Idag hade vi tänkt att få lite ordning på våran häääääärliga uteplats.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar