onsdag 16 april 2008

Gårdagens ackis-outfit och dagen idag

Härligt väder idag då! Jag har tvättat som en galning här hemma, så att allt ska vara rent och fint när lillan kommer. Vagnen har fått sig en omgång, och är nu färdigbäddad och allt nytt är tvättat (sängkläder och sånt, inte kläder, det orkar jag inte) så att det luktar vårat hem istället för nå medel. Efter som jag vet datumet som hon ska komma till världen nu så har ju nedräkningen börjat på riktigt!

Och förutom all tvätt och fix här hemma så har jag även hunnit njuta av solen på uteplatsen. Niiiiiiiiiice...

Jaja, så här såg jag ut när jag hängde på ackis hela dagen igår (men hade jag vetat att jag skulle vara där hela dagen så hade jag nog klätt mig i mjukis-kläder...):

Vilken super kula det är! Jag blir chockad när jag ser mig på bild...

- T-shirt med Tingeling, h&m young

- Mammabyxor, h&m

- Klocka, Tritoni

- Armband, One of a kind

Och så invigdes jeans-jackan! Härligt, härligt!

- Jeans-jacka, Levis

- Kofta, Zara

- Sjal, från en marknad i Prag

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar