måndag 16 juni 2008

Babybjörn is the shit

I början på veckan så vann jag en auktion på en babybjörn på Tradera, och i fredags innan vi åkte upp till Söderbärke så hämtade vi ut den. Och jäklar vad bra, den kommer att underlätta min vardag som tusan!

200 kronor blev det, och den ser inte ens använd ut. Och Tuva gillar den med, men man ska röra på sig. Inte stå still och hålla på och ta kort! Ha ha!

Kändisarna har också sina bebisar i Babybjörnen, jag vet att jag sett en bild på Nicole Richie med Harlow i Babybjörn, men jag hittade ingen bra bild. Men jag hittade en med Gwen istället, hon har ju en lite flashigare variant, Nicole hade en vanlig blå om jag inte minns fel.

Du ser, det kan vara flashigt att bära bebisen i bärsele också, inte bara praktiskt.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar