torsdag 5 juni 2008

Det är inte lätt att vara en liten tjej...

...med så ont i magen. I natt har det vart värre än värst, eller ja, det har vart det längsta som hon någonsin vart kinkig. Oftast brukar det vara ett par timmar, tex under förmiddagen, eftermiddagen, kvällen eller natten. Sen lugnar det ner sig, och hon sover bra. Nu har jag väntat på den här "sova bra-perioden" sen igår vid 01-snåret. Jag känner på mig att det inte kommer att infinna sig under den närmsta tiden heller, för bara man håller handen på henne så känner man hur det gurglar runt i hennes mage. Stackars lilla Tuvisen!

Vad gör man?

Jag har ju testat Semper-droppar, Minifom-droppar, massage och att inte dricka så mycket mjölk. Kaffe försöker jag att hålla mig till tre koppar om dagen.

Tur att man har en gullig pojkvän som hade förberett min frukost och brett mackor, ställt fram kopp med te-påse och socker i och en kastrull med vatten på spisen och förberett kaffebryggaren så att det bara var att slå på.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar