måndag 16 juni 2008

Men åh, sluta regna!

Jahapp, så sitter jag här, helt fixad och klar. Tuva är snäll och ligger i vagnen och ute så spöregnar det. SPÖREGNAR. Dvs att det inte är så värst skoj att ge sig ut med barnvagnen. Kan det inte sluta att regna nu? Jag vill ju ner på stan ju! Så ska jag ju gå och hämta upp Maja på vägen ner. Så jag vill ju gå nu, tack.

Men hur lätt är det när det ser ut så här utanför fönstret?

Blä, blä, blä!!! Alla som känner mig vet vad jag tycker om regn. Blä!!!

Japp, fixad och klar. Bara skor (jag vill ha ballerinas, men det kanske inte är det smartaste), något armband och jeansjacka som saknas. Sen är jag klar för avfärd. Bara det slutar regna...

På mig har jag:

- Nya grön kofta från Ellos (reafynd! Kostade runt 50-lappen!)

- Vitt a-linje format linne, också från Ellos (en nybliven favorit)

- Jeans från gul&blå, mina favorit, favorit, favoritjeans. Nu kan jag ha dem igen och det gör inte ens ont i magen. Jihoo!

SLUTA REGNA DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar