onsdag 4 juni 2008

Scrubs säsong 6!

Hängivet Scrubs fan som jag är, så var jag ju tvungen att beställa säsong 6 nu när den finns på cdon! Synd bara att det är ganska långt kvar tills den släpps, för det gör den inte förrens i oktober... Men, den som väntar på nå gott...

Det är bara en sak som är grymt irriterande, och det är att jag har lånat ut en säsong (jag har ju alla fem tidigare) till en av Simons kompisar, och han har haft den nu i säkert 1,5 år! Det ser liksom inge bra ut i bokhyllan när det är ett glapp mitt i, och dessutom så har jag ju ändå betalat för den, och dvdboxar är ju inte billiga direkt! Fast nu har det ändå gått så långt att jag funderar på att beställa en ny bara för att. Känns ju som att jag aldrig kommer att få tillbaka den, och jag stör mig på att det fattas en säsong. Och de är ju ändå billigare nu, än när de var nya. Ja, ja, vi får se. Han får lite mer tid på sig...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar