tisdag 24 juni 2008

Min kropp är inte vad den brukar vara

Jag har råkat ut för samma magsjuka (eller vad det nu är, med hög feber, illamående, yr, matt och ont i kroppen) två gånger med drygt en veckas mellanrum, och i natt vaknade jag med sprängade huvudvärk och bortdomnad arm = migrän. Som tur var så lyckades jag somna om fort som fasen, men ändå.

Nej, det är något som det inte är som det ska i min kropp. Migrän får jag bara när jag är trött och sliten i kroppen. Oftast när jag vart sjuk och inte brytt mig om det utan tränat, jobbat, flängt runt som vanligt, men det kan jag ju inte riktigt skylla på nu. Träna var det ungefär 100 år sen jag gjorde (men igår var det 8 v sen snittet så nu får jag börja igen, wiho!), jobbar gör jag ju inte och flängt runt kan man ju inte direkt påstå att jag gör heller.

Hm. Ja, det lät ju positivt det här...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar