torsdag 5 juni 2008

MIN bikini och om badplatser

Kollade in Sofis snapshots och vad ser jag? Min bikini! Här och här. Tydligen så kommer den vara med i ett kommande nummer av Sofis mode, eller nåt. Inte för att jag trodde att jag skull vara helt ensam om mín h&m-bikini, men det känns ju som att det blir ännu fler med lika nu... Hm.

Fast iofs, jag har inga planer på att hänga ute i Fjällnora i sommar som alla andra Uppsala-bor (hur charmigt är Fjällnora? Ca en 1:a på en skala mellan 1-10 när det gäller badplatser. Tragiskt att det är bästa badplatsen här...), nej då föredrar jag poolen hemma hos familjen. Slippa trängas, och ha närhet till kyl, frys och kaffebryggare. Jajamensan!

Eller så föredrar jag bryggan i Söderbärke. Den är också bra!

Fast nu när jag tänker efter så har jag ett par favoriter till, Rullsand, den där klippan på Åland vid Eckerö (gud vilken härlig dag det var!) och ett par ställen runt Bastuträsk. Sen har vi ju den gamla klassikern Kallis i Visby också. He he! Oj, nu blev jag helt nostalgisk...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar