onsdag 18 juni 2008

Drömmarna speglar verkligheten?

Snacka om att nattens drömmar speglar vad som händer i mitt liv just nu

1. Jag spelade fotboll i Juventus, och jag gjorde mål! Jag var super glad och det hamnade i tidningen och jag hyllades. Trevligt, trevligt! = Sen EM började har jag inte sett något annat än fotboll på tv. Tuva sövs alltid till den sena matchen. Fotboll, fotboll, fotboll för hela slanten. Men hur kul som helst också!

2. Av någon anledning så var det två tjejer som spelade i Juventus, den andra var Sarah Jessica Parker, hon spelade defensiv innermittfältare (jag var höger yttermittfält). = Överallt så läser man om Sex and the city-filmen som nyss haft premiär.

3. När jag kom hem efter matchen (och hyllningarna, he he!) så hade jag hur många paket som helst hemma från webbbeställningar som jag gjort. Så fick jag världensångest! (Uppenbarligen så hade jag inte samma lön som övriga Juventus-spelare... ) = Den här månaden har jag besällt mer än jag tänkt, inte för några jätte summor, men som sagt, mer än jag tänkt. Och jag sitter och surfar runt i webbshoppar lite mer än jag borde...

Ja, ja, jag tänkte bara dela med mig av det.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar