tisdag 3 juni 2008

Långfika på Fågelsången och en dagens

Ja, idag har det vart en riktigt trevlig dag! Iofs så började den lite för tidigt med en kinkig Tuva som inte ville somna om vid 06-snåret. Men jag kämpade på till 07.30 innan jag insåg att det inte var någon idé... Men saksamma!

Klockan 14.15 så träffade jag Maja vid Fågelsången för en fika. Det var ju första gången vi såg och det var riktigt trevligt! Jag var lite nervös innan att vi inte skulle ha något att prata om, men det gick ju hur bra som helst. Ja, verkligen hur bra som helst, klockan bara flög iväg! När jag tittade på klockan första gången så kunde jag inte fatta att den var 16.30! Så det får vi göra om snart igen tycker jag.

Innan jag drog iväg så hann jag faktiskt fota en dagens också som jag tänkte bjussa på.

- Jeansshortsen från Gul&Blå som jag praktiskt taget bott i senaste tiden

- Ljusrosa tunika med silvertrådar från h&m

- Änglavinge halsband från Ms Bijoux

- Klockan jag fick i morsdags-present

- Armband från One of a kind

- As gamla sandaler från Indiska

- Och som oftast, väskan från forever21

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar