fredag 13 juni 2008

Sådan mor, sådan dotter?

Idag har jag rensat i Tuvas garderob, plockat ur det hon växt ur (en hel kasse går iväg till Funbo, och lillasyster Mia som ska ha en bebis i september) och plockat fram allt upp till storlek 62. Och det var mycket grejer! Jag hade glömt bort allt hon har fått, för jag tänkte liksom "shit, strl 62, det kommer hon kunna ha om en evighet" och la allt i lådan längst ner i hennes byrå. Tuva har verkligen sjukt mycket kläder!

Det här är vad jag hittade i lådan med "för stort":

Så nu är hennes garderob ny-påfylld!

I översta lådan har hon det mesta av alla kläder:

     

I mellersta lådan har hon lite annat som stickat, overall, skor, mössor och sånt:

     

Och understa lådan, det är "för stort lådan", som faktiskt går att öppna nu, tidigare så var den helt propp-full!

Jag måste ju vara skadad, men jag tycker att det är riktigt skoj att städa i garderober. Nu har jag ju inte bara min egna att organisera i utan Tuvas också! Nice, nice!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar