lördag 21 juni 2008

Tidigare midsomrar...

Satt och kollade igenom lite gamla bilder på datorn och hittade lite från tidigare midsomrar.

2003

Viserligen var det inget party på midsommarafton (kom hem från cypern då) men det tog vi igen på midsommardagen! På bilden är det jag och Carro, den enda som fanns från kvällen då båda såg hyfsat normala ut...

2004

Då vart det fest hos Annelies mamma, och jag och Annelie kunde inte låta bli studsmattan. Det var super skoj fram tills att jag stukade foten...

2005

Ännu en midsommar med Annelie (hon och jag har firat flest midsomrar ihop ), den här gången var vi flera stycken som hyrt stugor uppe i Skutskär. Roligast var helt klart att det fanns en liten fotbollplan där...

2006

Första midsommaren i Söderbärke! Vi hade riktigt skoj under dagen/middagen, synd bara att festen vi gick till senare var aningens avslagen... På bilden är det jag och lillasyster Emma-Slemma.

2007

Midsommar i  Söderbärke igen! Jag och Annelie har fått Jelo-shots... Skumt, men skoj! Det var en kul fest i ett fint gammalt hus. Tråkigt att vädret var som det var bara.

Midsomrarna innan 2003 finns inte förevigade med digitalkamera, och vem orkar scanna in gamla foton?! Inte jag direkt... Och så har jag ju inte ens en scanner. Hehe!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar