onsdag 25 juni 2008

Det finns två faktorer...

...som gör att det blir dålig uppdatering i bloggen. Eller, ja, egentligen så är det ju en kan man säga.

1. Tuva har inte sovit, haft jätte ont i magen och vart allmänt kinkig och arg, så jag är så slut så jag vill svimma och gråta (ja, det händer lite då och då).

2. Tuva har vart lätt att ha att göra med så att jag har kommit iväg och hittat på saker och livet leker så jag inte har någon tid att sitta framför datorn.

Just senaste tiden så är det nr 2 som vart anledningen, och att jag haft ett liv helt enkelt! Igår så var jag och hämtade ut Chicy-paketet (mer om det sen), sen blev det fika med Maja hemma hos mig, super trevligt som vanligt! Efter det så blev det till att svira om och cykla i full rulle för att möta upp Carro och ta en öl i universitetsparken innan vi skulle äta på Bryggan. Riktigt skoj att hänga med Carro, gå ut och se lite folk och dricka något glas rosé... Lovely!

Idag så ringde Emma-slemma (Slem, Slemmis, Slemma, Emma-slemma, kärt barn har många namn!) och frågade om jag ville luncha. Och det ville jag! Så jag tog Tuva i Babybjörnen och mötte upp Emma för en lunch på Katalin. Sen hakade jag på henne till jobbet (vi jobbar ju på samma) och hängde där ett tag, det var faktiskt skoj! Saknar jobbet lite grann insåg jag när jag kom dit. Men, ja, efter det kom Erika hit på fika och nu har hon precis gått.

Så ikväll kommer några av Simons polare hit för att titta på matchen, äntligen är det ju fotboll igen! Man är ju så van att titta på fotboll så man blir ju helt förvirrad när det inte är någon.

Nej, jag har lite att blogga om nu, så det lär väl droppa in ett par inlägg under kvällen.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar