onsdag 25 juni 2008

Lite Bryggan pics från tidigare!

2003. Mitt och Carros första år på Bryggan. Gud, vad vi härjade då! Ha ha!

2005. En glad semesterfirare i Universitetsparken. Detta skickade jag som mms till nära och kära. Ha ha!

2006. På dansgolvet med Erika efter en middag, fast Bryggans dansgolv är ju inge vidare, det är roligare att hänga ute på själva Bryggan!

2007. I universitetsparken efter att vi insett att vi inte skulle komma in på Bryggan premiären efter tre timmars köande... Men det blev ju party ändå!

Ja, jag är besatt i Bryggan. Jag blir ju lite lätt besatt... Ha ha! Men Bryggan, det är sommar det! Fast jag måste ju erkänna att intresset avtagit lite för varje år som gått. Jag vet inte om det är jag som blir äldre, de som går dit yngre, eller kanske både och?

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar