tisdag 17 juni 2008

Långklänningen och lite annat smått och gott från Ellos

Jag satt här hemma och väntade på att paketet från Ellos (som för övrigt har sjukt bra rea ) innehållande min långklänning skulle dyka upp. Men det kom aldrig! Så gick jag in på Ellos sida idag och såg att allt fortfarande låg kvar i kundvagnen... Snurrig eller vad? Så när jag ändå inte hade skickat iväg det så slank det med ett par till rea-klänningar. Jag visar dem sen när de kommit.

Var tvungen att ta expressleverans också (20 kronor extra kostar det, inget att snacka om) så att det kommer fram till midsommar. Hade ju tänkt att ha långklänningen då (om den passar).

En annan klänning som fanns bland det nyinkomna var denna snygging:

Riktigt fin va? Jag gillar iofs inte hur banden går, men man skulle ju kunna ha ett vanligt linne under. Jag funderar på att beställa den med, men jag ska vänta ett tag och se hur klänningarna som jag beställt sitter. Det var ändå inte leverans förrens 25 maj.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar