torsdag 19 juni 2008

Med nya chinosen på Ikea!

Ja, som jag skrev tidigare idag så har jag vart på IKEA idag. Jag och Frida hade en jätte mysig dag! Och vi konstaterade att det är SÅ mycket roligare att gå på IKEA tillsammans med en annan tjej istället för pojkvännen. För man får knappast någon tid att stå och kika på ljus, ramar och annat små-plock då. Men det fick vi idag! Så jag kom hem med en hel proppfull Ikea-pappkasse med pryttlar. Några som vi verkligen behövde och en del till. Men jag är nöjd!

Köpte ett gäng med ramar till ett projekt att fixa till i våran bokhylla, ska visa hur det blev sen.

Så idag så passade jag på att inviga nya chinosen från MQ också, de sitter helt underbart skönt. Åh, så glad jag är över dem!

Skorna från Din sko är också ett par nyblivna favoriter, snygga och sköna!

Nej, hörrni, nu ska det lagas mysmiddag.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar