tisdag 17 juni 2008

Jag måste börja röra på mig!!!

Åh, jag måste verkligen komma igång att röra på mig. Jag börjar få lite ångest... Jag har ju tänkt att jag ska ta mig ut på en prommis på förmiddagen, om bara Tuva kunde sova aningens bättre så att jag inte är helt död hela förmiddagarna så skulle ju det fungera.

Och om det var så att jag inte fastnade framför datorn varje förmiddag för att läsa alla fyrahundraelva bloggar som jag börjat följa. Och alla webbshoppar som ska spanas i om det kommit in nå nytt. Nej, det är inte bra det här. Från och med måndag, då blir det nya tag. Tror ni på det? En halvtimmes prommis varje förmiddag är ju bara, BARA, skönt. Och dessutom så har jag ju babybjörnen nu att bära Tuva i om hon inte vill åka vagn.

På måndag har det även gått 8 veckor sen kejsarsnittet så då får jag börja träna magen också. Så några situps bör jag hinna med under dagen. Jag får göra ett litet träningsprogram, ett litet till att börja med. Jajamensan!

Så, nu känns det lite bättre, jag har ju en plan... He he!

Nej, nu ska jag lägga Tuvisen och sen fixa kaffe.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar