tisdag 10 juni 2008

Inte så mycket att visa kanske...

...men den här stor-skjortan köptes för att den passade så bra när jag var gravid, det var nog mitt mest använda och bekvämaste plagg under graviditeten. Och jag tycker att den funkar lika bra nu. Riktigt skön! Dessutom så hittade jag ett skärp som var ett riktigt favoritskärp (det användes så gott som dagligen) för några år sedan. I like it!

Så, så här ser den ut, utan mage:

Ja, jag är jäkligt risig, men hur fräsch behöver man vara för en tur till bvc?

Och med mage:

Lite skillnad va? Ha ha!

Sen så är ju det här verkligen anledningen till varför man inte ska köpa riktiga mammakläder, man kan ju bara ha dem så begränsad tid! Jag köpte bara 2 par byxor som var för mammor. Och de kan jag ju spara till nästa gång (om det blir någon nästa... ).

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar