torsdag 26 juni 2008

Schwarzkopf OSIS+

En produkt som man läser om överallt är Scharzkopf OSIS+, man läser hur mycket bra som helst och jag har inte hört något negativt alls!

Jag och Maja gjorde ett litet försök att hitta den här i Uppsala sist vi var på stan, men det gick inget vidare. Kanske berodde det på att vi inte kom ihåg märket... Ha ha! Nu hittade jag den i alla fall på nätet, två för en var det dessutom! Så Maja, läser du det här så har du snart en här hemma hos mig för 100:- om du vill.

Jag beställde från www.lyko.se, 2 för 199 kronor. Så får vi se om det är något att ha! Jag slängde även med en värmeskyddande produkt, vilket verkligen var något jag behövde eftersom min gamla vart slut ett tag.

Nej, nu ska jag ut på prommenad. Tuvisen sitter redan och sover i Babybjörnen, det var ju bara så att jag fastnade framför datorn...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar