tisdag 10 juni 2008

Mjölkfri kost

Vi var ju till bvc igår, för vägning, mätning och läkarkontroll. Och allt var bra med Tuvisen, nu väger hon 5 kg och är 58 cm lång. Jag försökte ta upp det här med sömnen (men fick inget bra svar där...) och det med hennes mage. Så för att få ordning på hennes mage så ska jag nu testa mjölkfri kost i en vecka. Och hur lätt är det? Det är ju mjölk i det mesta, så på ett vis hoppas jag att det inte är det som är problemet. Men samtidigt skulle ju det vara skönt att veta vad det är som besvärar henne och göra något åt det.

Ja, ja, i vilket fall så är det ju bara en vecka. Det är klart att det fungerar!

Jag insåg nu att det är väldigt mycket om Tuva och hennes mage i bloggen just nu, vet inte om det är så intressant att läsa om, men det är ju så att stor del av min vakna tid handlar om det.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar