fredag 6 juni 2008

Nationaldagen

Gud så varmt det har vart idag! Helt sjukt, inte ens jag har orkat vara i solen någon längre tid och jag är ju ändå besatt. Haha!

Annars så har det vart en lugn och skön dag idag, Tuva har vart kinkig bitvis (misstänker att det kan vara en släng av kolik...) men hon somnade nu på kvällen och sover fortfarande! Så skönt för henne (och oss...), hon behöver ju faktiskt sömn också.

Vi hann med en snabb fika ute i Funbo också, var ut och inspekterade poolbygget. Pappa säger att den ska vara klar till midsommar...

Jaja, värdelöst inlägg det här. Men jag har ju inte skrivit något idag så jag tänkte att ni skulle få veta vad jag haft för mig.

Nu håller jag på och väntar på att Tuva ska vakna så att jag kan lägga henne sen. Låter smart va? Imorn blir det picknick med Carro, det ser jag fram emot.

Och förresten... Jag la en liten beställning hos Chicy idag. Men mer om det sen.

Hoppas ni haft en fin nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar