tisdag 10 juni 2008

Ett halsband som inte skulle sitta helt fel

Peace & Love halsband från Ms Bijoux.

Det här har jag spanat in hos accessora och flera gånger har det hamnat i kundvagnen, men än har det inte blivit något köp. Anledningen är ju att jag redan gjort två beställningar på webbshoppar (Ellos och Chicy) den här månaden, så det känns lite dumt att göra en tredje. Trots att det bara kostar 129:-... Men vi får se. Kanske blir det en beställning, det är ju bara det att det så lätt slinker med ett par grejer till för att man ska "passa på" när man ändå beställer och då blir det dyrare än vad man tänkt sig.

Ja, ja nu ska jag försöka göra mig klar, snart kommer pappa och hämtar mig. Han kommer klockan 16, PRICK klockan 16. Ha ha! Så jag måste rusa.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar