torsdag 19 juni 2008

Gårdagen = trevlig reashopping på stan

Igår så mötte jag upp Maja för en sväng på stan. Jag hade väl inte direkt tänkt shoppa något, men det sket sig ju. Det är ju svårt att motstå 50% rea... Detta kom jag hem med:

På h&m så hittade jag jeans och en ny, större och röd sjömansdress till Tuva (hon passade ju så bra i sin blå!)  och en oversized beige t-shirt till mig. Jag gillar detaljen (som inte syns på bilden) att sömmen på armen är längre ned. Den kommer att passa asbra varma sommardagar till mina jeansshorts.

MQ hittade jag de bästa fynden, en tunika i fint mönster från Rules by Mary som jag spanat på förut för 50% och även chinosen från Stockhlm var på 50% (Maja tipsade om att de var bra, för hon har likadana!). Riktigt nöjd är jag!

Jag impulsshoppade ett par solbrillor från Prestige inne på Kicks också...

Och så här såg jag ut för dagen:

Ok, halsduken åkte ju av så snart vi lämnat lägenheten. Och bilden är suddig jag vet, så jag orkar inte skriva vad det är jag har på mig. Man ser ju ändå inte!

Det var en riktigt trevlig dag på stan det. Fler såna tycker jag, fast det skulle iofs vara farligt för min ekonomi... Tur att Lyxfällan finns! He he!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar