lördag 21 juni 2008

På midsommarfirande i Vargspåret

Iår så blev det midsommarfirande uppe i Vargspåret i Funbo, precis som när man var liten! Värsta skoj. Det var precis lika som när jag var liten, med pilkastning, "peka kort", kasta ringar, loppis, fika och dans runt midsommarstången.

Skillnaden var väl att "dagens barn" är för coola för att dansa runt stången, det var en liten ring iår. Och under "Björnen sover" så var pappa den enda som visste hur man skulle göra och sprang iväg när de andra var kvar... Haha!

Simon med Tuva i Babybjörnen, Pappa, stora lillebror Micke och lillasyster Mia.

Mamma var glad och sen midsommarstången innan dansen satt igång.

Den lilla ringen som dansade, men Pappa, stora lillebror Micke, hans Kevin och lilla lillebror Ville var duktiga och dansade!

Pappa (Farfar för Kevin) fick visa hur man gjorde, Micke försökte se lite cool ut bakom... Hehe!

Ja, det var skoj att vara på midsommarfirande med familjen! Sist jag var med upp så var det nog en snabbis 2001 har jag för mig. Om jag minns rätt... Men då hade jag bråttom iväg på fest efteråt, och var nyss hemkommen från Kreta.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar