lördag 21 juni 2008

Så går det när man är fotograf

Satt och kollade igenom bilderna från midsommarfirandet igår efter en bild som någurlunda visade min outfit, men det fanns inte en skymt av mig på något kort. Så går det när man är fotograf... Kanske borde tänkt på det under kvällen. Men, ja, ja. Det finns väl viktigare saker! På mig hade jag nya långklänningen från Ellos, kilklackar från Din Sko, nya solbrillorna, jeansjackan och de vanliga armbanden och jag trivdes och kände mig fin! Kilklackarna var det första gången jag använde och de var riktigt bekväma. Och klänningen kommer defenitivt bli mer använd i sommar!

Men nog om det. Kvällen var riktigt trevlig! Kul att umgås med familjen. Man har ju en grymt rolig familj!

Istället för outfit-bild så kommer här två andra:

Kevin och Ville står och pratar och kikar efter älgar och troll. Ville berättade för Kevin att det finns troll i skogen och att det brukar springa älgar över åkern. Sötnosar i likadana "bilar"-hoodies.

Den omtalade poolen! Pappa han klart till midsommar som han lovat, nu saknas det bara vatten... Men det kändes ju som att det inte gjorde så mycket att det fattades nu i helgen. Men jag ser fram emot att tillbringa varma sommardagar där!

Nu ska jag fokusera på kvartsfinalen istället.

Heja Holland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar