lördag 7 juni 2008

Picnic i stadsparken och sen grillning

Kom hem för ett tag sedan från min och Carros picnic i stadsparken. Det var riktigt trevligt och huuuuuur härligt som helst. Vilket väder vi har! Lovely. Och dessutom så var det första gången Simon passade Tuva "på riktigt", dvs att jag var borta i fyra timmar och hade lämnat mat hemma så att han kunde mata henne. Och det gick ju hur bra som helst! Förutom att jag kunde ha lämnat lite mer mat, hon är ju ett litet matvrak våran lilla dotter. Men till nästa gång (på onsdag, då jag och Carro ska ut och äta på Bryggan, vilket är en ovanligt sen Bryggan-premiär för min del. Men det är ju liksom inte så konstigt!) så ska jag se till att vara mer förberedd.

Nu kanske ni tycker att jag är konstig som sitter och bloggar när det är så fint väder ute, men det är jag inte. Jag är smart, för jag upptäckte att jag bränt mig lite grann och tänkte att det är dumt att bränna sig mer. Smart eller vad?!

Nu ska jag fixa lite här hemma, det är grillning här hemma som står på schemat idag. En i Simons hockeylag, hans tjej och deras söta bebis kommer hit. Det ska också bli trevligt. Oerhört trevlig dag det här!

Hoppas att ni haft en trevlig dag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar