söndag 22 juni 2008

Det fanns visst fler fotografer!

Nej men se där! Det visade sig att lillasyster Emma hunnit knäppa två bilder på mig innan hon drog till Väddö.

Så, så här såg det alltså ut med klänningen:

En ganska så arg liten Tuva, men hon lugnade ner sig senare på kvällen...

Kanske inte riktigt "jag" att ha en så färgglad och mönstrad långklänning, men jag gillar det! Och det bästa av allt är var att det var hur bekvämt som helst. Skönt att ha klänning och kunna sitta och göra vad man vill utan att behöva tänka på att man kan se in... Ha ha!

Just ja! Det blev ju lite shopping på midsommarafton också. Lillasyster Julia (brevid mig på bilderna) fyndade ett armband åt mig för 3 kronor på loppisen vid vargspåret. Sen skvallrade mamma om att det hade funnits mer saker, kanske borde ha kikat på det bordet själv någongång också.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar