onsdag 17 september 2008

Babysim!

Igår var det ju dags för babysim. Och det gick ju både bra och dåligt... Tuva tyckte att det var jätte skoj, men sista 5-10 minutrarna så blev hon så trött, så trött... Och Tuva är ju inte den som håller tyst om det är något hon är missnöjd med. Så det var tur att jag hade med mig Carro som kunde hjälpa till, annars hade jag fått gått hem i baddräkt. Tuva skrek och skrek och skrek! Tills vi la henne i vagnen, då blev hon knäpptyst, skrattade lite och somnade sen som en stock. Hon vet vad hon vill den här lilla busungen! Haha!

Hemma, och redo för babysim! På sig har hon fina mjukisdressen hon fick av gudfar Micke på dopet.

Ombytta och klara innan lektionen börjat.

I vattnet, Tuva spanar in de andra bebisarna där. De var ju mycket större än henne, 6-8 månader tror jag de var.

Det här var ju rätt kul ju!

Bada, bada, bada!

Tuva blev så trött, så trött. På vägen hem så var hon väl nedbäddad, mysigt tycker hon!

Nej, nu ska jag roa henne lite. Sen blir det en prommis till hennes morfars jobb för en kaffe.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar