fredag 12 september 2008

Finaste dopklänningen!

På söndag smäller det, och då ska lilla Tuva vara så här fin!

Det är min farmor (som är död nu) som sytt klänningen. Den är en kopia av den dopklännigen som jag, pappa och många fler i släkten är döpta i, men som tydligen har blivit alldeles för förstörd nu, synd för det hade ju vart skoj att ha den. Men det här är ju ett super bra alternativ tycker jag! Nu har jag ju vart duktig och sytt dit rosa rosetter inför Tuvas dop också. Fint, fint.

Den är verkligen super SUPER fin, fina tycker och väldigt välsydd. Jag hade en duktig farmor! Så tråkigt att hon (och farfar så klart) inte finns längre...  Men, men. Thats life.

Nu måste jag kasta i mig lite mat så att vi hinner iväg till bvc i tid. Det är ju en bit dit!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar