tisdag 16 september 2008

Vem vill ha två par lackskor och en cardigan?

Japp, nu lägger jag ut tre grejer på Tradera som jag aldrig använt. Så det är väl lika bra att sälja dem antar jag!

Mina snygga, snygga, cerise lackpumps med leopardfärgad insida. Åhhh... De är ju faktiskt jätte fina! Och det är ju många rätt på dem i höst (cerise, lack, leopardmönstrat, platå... ja, typ allt!). Storlek 38.

Mina fina svarta lack stövletter med snörning. Och samma sak där, kan de bli mer rätt i höst? Lack, snörning och klack. Storlek 37.

Min mjuka, sköna oversized cardigan. Kommer från ett designsammarbete som Ellos hade förra hösten (Johanna Klasson by Ellos). Kicka in den, den är verkligen toppen! Och het i höst dessutom.

Och alla tre är helt oanvända dessutom! Det ni!

Glöm inte bort mina andra auktioner, de finns kvar tills imorgon. Det är ju två superfina linnen från Forever21.

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar