måndag 29 september 2008

Dagens nu då kanske?

Så där, nu fungerade det. Det här skulle alltså ha vart med i inlägget nedan. Metrobloggen fungerar mycket bättre på dagarna. Lite problem när det är många in på sajten kanske? Något att göra något åt kanske?

På förmiddagsfikat på Barista med tjejerna så fick jag kasta på mig något som jag kom åt eftersom jag var så sen (fotade gjorde jag när jag kom hem, därav ingen på Tuva för hon var både nedspydd och låg och sov...). Men, ja, det jag har på mig är alltså nya svarta koftan (Zara), flätat skärp (Monki), rutig klänning (Vila), nya sjalen (h&m) och nya skorna (Din Sko). Ute så blev det svart väska (från Barcelona) och jeansjacka (Levis) också.

På eftermiddagen blev det lite mer bekväma prommis-kläder. Och Tuva hade hunnit spy ner sig ännu ett par gånger (idag har det vart en riktig spy-dag). Tuva har på sig ljusrosa body (ärvd från kusin Erica) som börjar bli bra liten. Knapparna går knappt att knäppa! Och finaste strumpbyxorna som hon får ha på sig varje dag numera eftersom de också sjunger på sista versen (eftersom Tuva växer ur dem alltså).

Jag har på mig gamla mjuka, urtvättade och sköna kläder och ett nytt spets-hårband (h&m).

Intressant dagens va? Hehe.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar